Tuesday, August 23, 2011

Gambar yang menarik di negara China






                                             Menyidai pakaian di tempat public...



                                                         Memasak menggunakan tin..




                                                 Kencing di tong sampah shoping complexs



                                                Tak OKU pun boleh pakai kerusi roda






                                                     Mengetip kuku kat tempat public





                            Ingat ini rumah panjang nenek bapak engkau ke angkat kaki macam ni..


                                     Aduh,berak kat tempat macam ni pulak...Rumah tak de toilet ke..


                                               Ni pulak,tidor kat tempat awam pulak...


                                   Apa kes pulak ni kissing kat playground.Tak de tempat lain ke...


                                 Ha..ni yang best nya....Tak malu ke nak beromen di tempat awam??

1 comments:

Saya telah menghabiskan banyak wang untuk penipu sehinggalah saya mendapati lelaki yang benar DR MOHAMMED yang menyembuhkan saya sepenuhnya dengan ubat herba yang kuat, saya di sini hari ini di forum ini memberikan kesaksian tentang bagaimana Dr Mohammed telah menyembuhkan saya dari Virus dan saya Adik perempuan HERPES SIMPLEX VIRUS, saya telah ditangkap dalam perhambaan dengan virus ini selama hampir 3 tahun sekarang, saya telah cuba cara yang berbeza untuk mendapatkan penyakit ini daripada tubuh saya. Saya juga mendengar tidak ada ubat virus, semua cara yang mungkin Saya cuba tidak bekerja untuk saya, saya mempunyai kepercayaan bahawa saya akan disembuhkan pada suatu hari, kerana saya adalah orang percaya yang kuat dalam Tuhan dan juga dalam mukjizat, Suatu hari ketika saya berada di Internet saya mendapat beberapa menakjubkan Kesaksian mengenai bagaimana Dr Mohammed telah menyembuhkan orang yang berlainan daripada berbagai penyakit dengan ubat Herbal yang kuat, seperti HERPES, BATU KIDNEY, HIV / KANKER, DIABETES DIABETES DISKAUN PORT-RATE ULCER, HPV, ALS DAN CODE SORES. Jadi saya digalakkan dan saya menghubunginya dan memberitahu saya mengenai penyakit saya. Beliau memberitahu saya supaya tidak bimbang bahawa dia akan menyediakan beberapa ubat herba HIV untuk saya, selepas beberapa hari dia akhirnya menyediakan ubat herba yang dia hantar kepada saya melalui kurier Perkhidmatan DHL dan dia juga memberi saya preskripsi tentang cara mengambilnya, kawan-kawan baik saya selepas mengambil ubat Herba selama beberapa minggu saya mula mengalami perubahan dalam diri saya dan dari sana saya perhatikan perubahan besar dan kesihatan di dalam diri saya, saya pergi untuk ujian ke Mengesahkan dan hasilnya adalah benar-benar negatif, dan saya juga menjalani ujian di hospital yang berbeza masih sama negatif, kerana hasil yang negatif adik perempuan saya yang sakit hati itu menghubungi dia dan kini dia juga sembuh, Hari ini saya bersesuaian Dan sihat untuk hidup semula, saya sangat gembira kerana kerja DR DRAMMED yang baik dalam hidup saya, Kawan jika anda mempunyai apa-apa jenis masalah penyakit sila e-mel kepada HIM di {herbalcure12@gmail.com memanggilnya berbual dengannya di WhatsApp Nombor. +2349036036397 Allah memberkati kamu Sir untuk memberikan hidup saya lagi.

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Facebook Anak.Watan.Betong

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites