Thursday, September 22, 2011

Siapakah Scarlett Johansson yang begitu popular di dunia maya ini?


Scarlett Johansson mungkin bangkit dari skandal gambar bogel dengan menghidupkan kehidupan yang lebih positif dalam bentuk kepentingan cinta baru yang berpotensi.

Johansson dan Kieran Culkin, seorang pelakon yang berusia 28 tahun yang adik bintang kanak-kanak Macaulay Culkin, telah dikesan di Paris minggu lepas, menurut majalah People.
Pelakon berusia 26 tahun telah dilaporkan di Paris untuk merakam video tersebut. Kedua-dua mereka mula-mula gambar pada 13 September bersiar-siar dan sekali lagi pada hari berikutnya dalam perjalanan ke lapangan terbang untuk penerbangan pulang ke Amerika Syarikat.

Menurut majalah itu kedua-duanya telah menghabiskan masa bersama-sama di masa lalu dan dapat mengetahui satu sama lain daripada menghadiri sekolah yang sama tinggi, Sekolah Kanak-Kanak Profesional di New York City. Sekolah yang mempunyai alumni yang ketara seperti Carrie Fisher, Robert Downey Jr dan Liza Minnelli.

Culkin dikenali untuk peranan dalam "Igby Goes Down," yang diperoleh beliau mengangguk untuk anugerah Golden Globe satu pada tahun 2003, dan "Scott Pilgrim vs the World." Peranan pertama beliau pada skrin datang pada tahun 1990, apabila dia bermain Fuller, sepupu membasahkan katil-watak utama saudaranya, Kevin, komedi hit movie "Home Alone."

Johansson dilaporkan berpecah dari Sean Penn dalam bulan Jun. Kedua-dua tidak pernah mengesahkan hubungan awam. Johansson dan Penn, 50, mula-mula dikaitkan bersama-sama pada bulan Februari, bulan selepas pelakon Ryan Reynolds memfailkan perceraian dari pelakon itu selepas berkahwin dengan beliau selama dua tahun. Pada masa itu, kata jurucakap Johansson pelakon dan Penn hanya kawan-kawan.
Pelakon rasmi berpecah dari tahun lepas lewat Reynolds. Reynolds memfailkan perceraian pada bulan Disember 2010. Johansson dan Reynolds berkahwin pada 27 Sept, 2008 di Kanada selepas temu janji untuk kira-kira setahun.
Reynolds dinamakan perbezaan tidak boleh dipadankan sebagai sebab untuk perpecahan. Johansson memfailkan sambutan menceraikannya dan dua disenaraikan 14 Disember sebagai tarikh pemisahan mereka.
Johansson baru-baru ini mangsa hacking telefon yang membawa kepada gambar bogel yang dikatakan pelakon yang bocor di internet. Wanita dalam gambar dilihat melihat ke kamera sambil berbaring di atas belakang dan juga merupakan di hadapan cermin.
Peguam Johansson, Marty Singer, dilaporkan menghantar surat amaran kepada laman-laman web yang hosting foto yang meminta mereka untuk menghapuskan gambar-gambar serta-merta atau menghadapi tindakan undang-undang. FBI dilaporkan menyiasat insiden itu.
" We Bought a Zoo " adalah filem terbaru Johansson dan dijadualkan untuk siaran pada 23 Disember. Filem ini adalah berdasarkan kepada memoir oleh Benjamin Mee dan memberitahu manusia keluarga, yang dimainkan oleh Matt Damon, yang membeli sebuah zoo dan bertujuan untuk mengubah suai berikutan kematian isterinya. Johansson menggambarkan teman wanitanya.

0 comments:

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Facebook Anak.Watan.Betong

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites