Tuesday, April 12, 2011

Siapakah Mahesa Hanoto di Facebook ? Yang Lantang menghina Rakyat Sarawak . Sarawak is Bastard,Miskin,Cawat,Mundur,Babi,Tahi?

Tahun lepas rakyat Sarawak bergitu marah sekali kepada seorang pengguna rangkaian sosial Facebook untuk meluahkan rasa geram dan bencinya kepada rakyat Sarawak dengan melepaskan perkataan yang sememangnya membangkitkan rasa kurang senang sesetengah individu . Masih ingatkah anda mengenai kisah Hani Tarmizi sehingga satu groups ditubuhkan sehingga menarik ramai penyokong dalam masa yang singkat.

"bodo..aku rimas.. perempuan sarawak ni mmg gatal burit kot.."
"kebanyakkan perempuan sarawak sluth dan bitch..." Kisah Hani Tarmizi

Kisah Hani Tarmizi dah lapuk sekarang tetapi dalam kehangatan menghadapi Pilihanraya Rakyat Sarawak amnya pengguna rangkaian sosial popular iaitu Facebook telah dihina dengan kata - kata yang cukup kesat sekali dan memang tidak dapat dimaafkan oleh Rakyat Sarawak , tidak seperti Kes Hani Tarmizi yang dikatakan tertekan dengan sikap Kekasihnya bermain kayu tiga dengan wanita Sarawak.

Siapakah "Babi" yang menggunakan nama Mahesa Hanoto ? wah, cukup lantang sekali dia mengeluarkan kata - kata seperti " Iban Sarawak macam Monyet kacukan Babi Kurap , orang Sarawak bodoh macam tahi , Sarawak yang sememangnya bangsa yang GAGAL di dunia".


Seorang Blogger yang dikenali dengan nama samaran beloya2u mengatakan bahawa si "Babi" ini bukanlah dari Malaysia kerana Mahesa Hanoto atau si "Babi"ini banyak mengikuti Laman yang membenci Malaysia dari Indonesia dan namanya banyak dikaitkan dengan Garuda ataupun perkara yang sinonim dengan Indonesia

Pada permulaannya saya menyangkakan bahawa Si "Babi" Mahesa Hanoto ini adalah Orang Malaysia tetapi kalau difikirkan secara waras tak mungkin seorang warga Malaysia berani mengeluarkan kenyataan kesat seperti ini apatah lagi di ruangan Facebook kalau betul warga Malaysia sendiri sudah pasti dia dijemput SKMM dan ditahan dalam akta ISA


Sudah terang lagi bersuluh , lihatlah bertapa cemburunya orang luar melihat Negara kita ini , 'mereka' cemburu kerana mereka hairan kepada Negara Malaysia yang berbilang Kaum dan Agama mampu hidup sejahtera serta mempunyai ekonomi yang pesat .

Apa yang Si "Babi" Mahesa Hanoto ini cuba dapatkan? dan secara jujurnya saya boleh mengandaikan bahawa Mahesa Hanoto ini seorang yang "kekampungan" yang baru sahaja mengenali Facebook dan satu lagi adalah Si "Babi" Mahesa Hanoto diumpamakan seperti Babi disangkar yang menunggu masa untuk saya sembelih pada Perayaan Hari Gawai yang datang Jun ini.

Mahesa bertukar menjadi Indonesian. No, he isn't indonesian. He's Malaysian, I can tell you that. Lepas kena kutuk kaw kaw, terus mengaku orang lain. Itu namanya pengecut, hipokrit, useless! Go to school, repeat whatever you failed on, sharpen your knowledge, be respectful, enhance your social skill. My advices for you. Pity you, no words to describe how stupid you are.

1 comments:

apalah orang ini...kerana awek kutok rakyat sarawak.

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Facebook Anak.Watan.Betong

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites